Ik koop dit bandje weer voor mijn nieuw model Garmin.
Fijn bandje die met de P-buckle makkelijk is te openen met 2 vingers, maar niet vanzelf los gaat zoals met een magneet sluiting.
Met dit nylon bandje heb ik geen last meer van smet plekken, zoals bij het siliconen bandje die origineel word mee geleverd.
Klein nadeel is dat het bandje op den duur vies word, Om hem schoon te krijgen koppel ik het horloge eraf, doe het bandje in een lingerie/waszak en gooi hem in de wasmachine. Het bandje is dan weer helemaal schoon. Ik heb dit met mijn vorige bandje ruim 6x gedaan en dat bandje ziet er nog steeds goed uit.